fbpx
לוגו-לתפריט-האתר

כי ההצלחה שלך היא ההצלחה שלי

מי אני ומה אני עושה? 

מכירים את התחושה שיש משהו שאתם מאוד רוצים מבחינה העסק או הקריירה שלכם ולא מצליחים להגיע אליו?  בין אם זה להביא יותר לקוחות, להגדיל רווחים, להשיג יותר זמן פנוי עם המשפחה, או פשוט להפחית את העומס והלחץ וליהנות מהעסק שלכם, לכולנו יש את המטרה הזו שנראית ממש מחוץ להישג יד.

אתם מלאי מוטיבציה ומנסים להגיע לדבר הנכסף הזה כבר תקופה, אבל זה כאילו יש קיר עם דלת נעולה שמפרידה ביניכם לבין התוצאה הרצויה הזו. יש לכם את המפתח, אבל הוא פשוט לא מתאים.


בעשר השנים האחרונות אני חובשת את הכובע הרשמי של יועצת ומאמנת עסקית, טריינר ומאסטר NLP לפריצת דרך בעסקים ובקריירה. מה שאני באמת עושה זה להשחיז לאנשים את המפתחות כדי שהם יתאימו בדיוק לדלת הנכונה. אני עוזרת לאנשים לפתוח את הדלת בביטחון, אמונה ביכולות שלהם כדי שיוכלו ליהנות מהשפע שמחכה מעבר.

הערכים שמלווים אותי

לאמץ את האתגר

אנחנו צומחים הכי הרבה מחוץ לאזור הנוחות שלנו. ככל שהאתגר גדול יותר, כך אנחנו פותחים את עצמנו להזדמנויות משמעותיות יותר.

פרקטיות

עצה יעילה רק אם ניתן ליישם אותה במציאות. חשוב שתובנות ופתרונות יהיו ישימים באופן מיידי כדי להביא לתוצאות.

KISS (Keep It Simple, Stupid)

פשטות היא המפתח לאפקטיביות. המטרה היא להפוך רעיונות מורכבים ומסובכים לפשוטים, ברורים, ממוקדים וקלים ליישום.

לעבוד ביחד

אני מאמינה בבניית יחסים לאורך זמן. נעבוד יחד לאורך כל הדרך כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי.

עשייה והתמדה

לוותר זו אף פעם לא אופציה. אני אהיה שם לצידכם ואדאג שנמשיך להתקדם, למרות האתגרים בדרך. ביחד, נמצא פתרונות ונמשיך לדחוף קדימה לעבר המטרות שלכם.

למידה מתמדת

אני מאמינה בחתירה בלתי פוסקת לידע - רכישת מיומנויות, אסטרטגיות, טכניקות וכלים כדי להישאר בחזית השינוי ולתת ערך גבוה יותר.

שקיפות

אם יש ״פיל בחדר״, להתעלם ממנו לא יעזור. פותחים הכל: את כל ה"לא נעימים", את הפחדים, את האמונות. רק ככה אפשר להתמודד איתם ולהתקדם.

למה כדאי לכם לבחור בי?

בכל פעם שלקוח שלי מצליח לפתוח עוד דלת, זהו סיפוק אדיר עבורי. כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי. כשאני עובדת עם עסק, יש לי שתי מטרות עיקריות:

להביא לשיפור משמעותי בתוצאות עסקיות תוך פרק זמן הקצר ביותר

לוודא שבעל העסק הופך למנהל מצליח בתפיסה הפנימית שלו, גאה בהישגים שלו ונהנה מהדרך

כשבוחרים בי ללוות את העסק, בוחרים בפרטנרית מסורה, פרקטית, שתמיד שמחה לעמוד באתגרים.
ביחד, נגיע להישגים נהדרים.

אז אם אתם מתחברים לערכים ולגישה שלי, זה הזמן שתצרו איתי קשר.

בואו נתייחס ל״פילים בחדר״ בפגישת היכרות ללא עלות - כל האמת על העסק שלך

הסיפור שלי

המסע שלי בעולם הייעוץ החל לפני כ- 20 שנה, כשעשיתי את צעדיי הראשונים בהייטק כמהנדסת בחברת סטארט-אפ. התקדמתי במהירות לתפקידים ניהוליים בהם הובלתי מספר צוותים וניהלתי פרויקטים וגיוס עובדים בחברה. השילוב של רתימת אנשים, יזמות, ייעול תהליכים עסקיים, אחריות, פתרון בעיות תוך עמידה בלוחות זמנים  – חיזקו את התשוקה שבי לתחום היזמות העסקית.

הבנתי שמה שגורם לי לקום בבוקר זה לקדם ולהצמיח אנשים ועסקים. לעזור להם להשיג הצלחה עסקית באמצעות הכלים המעשיים שרכשתי ודייקתי לאורך שנים.

אני מאמינה בלמידה ושיפור מתמיד בשני מישורים – תיאורטי ופרקטי. רכשתי מיומנויות, אסטרטגיות, טכניקות וכלים כדי לתת ערך גבוה יותר ללקוחותיי. מעבר לשני תארים בהנדסה, למדתי את תחום האימון ויעוץ עסקי, תחום תקשורת אפקטיבית ומכירות, NLP (Master+Trainer). מה שאני לומדת בתיאוריה מיושם מיד בשטח, בעבודה מול לקוחות בכל תחומי הליווי והייעוץ.

אם הסיפור שלי מהדהד לכם ואתם מוכנים לממש את הפוטנציאל שלכם, בואו נצא למסע הזה יחד. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלי, יחד נוכל להשיג דברים יוצאי דופן.

דילוג לתוכן